onsdag, juli 29, 2015

Motivationsdipp

Min lilla träningshörna
Min träningsmotivation är i botten i.o.m en axel som inte alls funkar som jag vill och så råkade jag ju på nån j*vla förkylning också. Nu e förkylningen dock gone och det är väl bara att ta sig i kragen. HATAR att starta från början igen. Visst finns det muskler och kondition kvar, men ändå - det är färskvara. Nå, hard work, hard work.. Har ju träningshörna iallafall. Och en stång att dra upp mig i. I dörrkarmen mot köket. Som har fönster så grannen ser rakt in. Heh. Han lär ju ha the time of his life och dö i asgarv när jag försöker häva mig upp sådär anti-graciöst sparkandes med benen och högröd i ansiktet. Good for him.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.