måndag, september 14, 2015

Vardag & käftsmäll

Aldrig att den hunden skulle titta i kameran,
never, never.
Dagarna bara flyger iväg and I´m busy busy! Mycket på gång denna månad, både på jobbet och under fritiden. Revykavalkad på lördag där jag medverkar i EN sketch (feeling like a PRO) och så last day ever med hunken på söndag. Okej, inte så, men han sticker till Sverige för sina studier och jag blir gräsänka igen! Attan också, känns som att få en käftsmäll och bara, "jaha, back to reality..". Men en kul sådan, för helgen efter väntar ju moppetävlingen som jag och gänget deltagit i varje år. Gött. Nu ska jag bara försöka hinna med vardagen däremellan! Och träningen. Testade knäböj förra veckan och det kändes för bra..? Så wtf, slänger på mera vikter och tänker "nu tusan ska här lyftas". Well. Lyfte en gång och höll på att sträcka framlåren. Fick sitta på huk i flera minuter efteråt och hoppas att ingen skulle råka gå förbi. Ana träningsvärken som varade 3 dagar efteråt? It was hell.

"E hövo domb får kroppi liid"
-på äkta dialekt-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.