tisdag, september 08, 2015

Villaliv med Mikida

Detta kallar jag livskvalité och en källa till ny energi,
pappa & mamma har verkligen byggt ett andra hem med bästa utsikten.
Tillbaka i city efter två lediga dagar på hemmaplan. Har bott vid föräldrarnas villa och det är så himla skönt! Med risk för att låta antisocial - gosh vad skönt det är att sitta och njuta av skogens tystnad! Inga bilar som stör, inga jobbiga grannar eller folk som stressar hit och dit. Bara skogen, jag och frisk luft. Ahh, love it. Perfekt när man behöver samla ny energi. Har varit ovanligt trött den senaste tiden och skulle kunna sova i princip hur länge som helst under mina lediga dagar. Tror det kan bero på att jag inte alls hunnit eller haft motivation att motionera de senaste månaderna. Ajaj. Måste rycka upp mig! Hösten e ju här - rutiner och nya tag eller hur? Just do it.

Höstpromenad med tappajakoira nr.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.