tisdag, oktober 27, 2015

Status 27 oktober

Orienterad i tid och rum: Kan diskuteras. Min hjärna har blandat ihop precis varje dag i denna vecka. Idag tror jag det är måndag och igår var det söndag. Sen i eftermiddags hade jag en bild av att det var onsdag och tänkte "shit va veckan går snabbt?", men så visade det sig sist och slutligen att det var tisdag idag. Hela denna händelse i ett enda ord: Mindfuck.

Anar just nu: att folk tror jag blivit gravt dement vid 24års ålder.

Blivit känd och rik ännu?: Heyyy, chill the hell down! Jag jobbar på det hela tiden. Nedan ser vi ett exempel på hur vår dagstidning ÖT fann mitt utseende och min strålande personlighet så pass attraktivt och tilltalande att de bad mig ställa upp på bild till en artikel. Klart som korvspad att jag ställer upp!

Ska självklart klippas ut och ramas in.

Gjort idag: Jobbat på ambulansen och lyckats ta livet av en fågel. Diskat (suck), städat (suck) torkat damm (suuuucck) dammsugit (suck) och tvättat flera lass av kläder (dööööör). Tack o lov så lider denna dag mot sitt slut.

Tränat: Not so much. Försökte tvinga 5(!) olika personer att joina mig för lite hardcore träning på crossfitboxen idag och hur många joina? INGEN! Kände mig oälskad och sket i träningen totalt som en tyst protest. Vad fick jag ut av detta? Nada, zero, null + lite sämre kondis och mindre muscles.

Bästa idag: De stunder som involverat mat.

Veckans planer: Jobba x 2 days och sen åka på resa till...wait for it....waaait for it..Sweden! Oumajgaad vad exotiskt! Där ämnar jag umgås med min bättre hälft, smutta kopiösa mängder vin, käka världens godaste (och flottigaste) pizza från pizzerian i hörnet och bara njuta av fina Uppsala!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.