måndag, november 30, 2015

Jag och bloggen...

...e lite off at the moment. Skulle vilja ha en massa spännande att berätta men nope - då skulle ni bara få höra mig tjata om akutvård och crossfit. Hah. Men när jag tänker efter, why not? Det är ju liksom det jag brinner för och gör dagarna i ända. Och så är det min blogg och ni väljer ju själva ifall ni orkar läsa. Deep Aidai, veeeri deep.

Vad händer då - förutom att all fina snö regnat bort och det är fucking DECEMBER imorgon?! Aaarrrggh! Jag hinner verligen INTE med i svängarna och hela december är redan så gott som fullbokad med olika träffar o julfester jag ska hinna på! Tur att jag ska jobba dygn + 3 lediga hela december, så får man lite extra tid iallafall.

Nåväl, pryder detta mycket informativa och kreativa inlägg med en bild av min lilltös. 

Att få damen att titta in i kameran e f*n omöjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.