söndag, januari 10, 2016

Ledig weekend i hemtrakterna

Heimsjön i vinterskrud

I helgen kan jag stolt meddela att jag varit mera utomhus än inomhus, trots -20 grader! Good one Aidai! Jag har promenerat, skrinnat och känt mig lite småcool när jag och brorsan sladdat omkring på sjön med mitt vrålåk. Eller cool och cool, helt ärligt - jag e fullkomligt värdelös på att åka bil på is. Det gick relativt bra sålänge vi inte fick av antispinnen, men när den var borta...låt oss konstatera att jag i varje kurva bara åkte runt och runt och runt. Resultatet blev att bilen såg ut som en igloo efteråt och att sprickan jag haft över halva framrutan numera sträcker sig över HELA framrutan. High five på den. Men roligt och härligt väder hade vi iallafall och jag har laddat med ny energi inför kommande vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.