måndag, februari 29, 2016

Dagens 3 punkter över mitt liv 29.2. Awesome.

Dagens WTF:  Vet ni?! Min käk LÅSTE sig i duschen på boxen! HUR MYSIGT E INTE DET DÅ?! Kände bara hur tänderna pressades mot varandra och jag fick inte upp munnen! Fick ta i med båda händerna och trycka ordentligt innan käken gav vika. Tack o lov. Liksom, hur mysigt är det inte att stå naken i duschen med låst käke och börja be om hjälp? Hell no. Har under en längre tid känt att det är något skumt på G, så sjuuukt obehagligt! Och tro mig, ska utreda saken. Hujedamej.

Låten som går på repeat: Distured - The sound of silence *skakar* Den mörka rösten, yumyumyum.

Gjorde förra veckan: Åkte på semester till Åre med hunken. Oujee. 4 dagar som kan sammanfattas med dessa meningar och ord: "17 timmar resa dit och tillbaka", "snöstorm", "minttukakao", "langa smörgåsar från frukostbuffén", "mörbultad kropp - totalt loppu slut kl 20", "offpist och pudersnö", "medium köttfärsbiff som var MEDIUM med stora bokstäver", "harklade upp en bit medium morgonen därpå, mys". Vi hade en bra resa helt enkelt. Som avslutning slirade jag fast bilen på gården när vi kom hem där 02:00 tiden på natten efter 17 timmars resa. Felt like a hero.

"Hit men inte längre era lata jävlar"tänkte min bil kl 02:00 och hånskrattade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.