söndag, mars 13, 2016

Söndagen till ära...

..har jag tillbringat hemma, sjukledig från jobbet med världens dunderförkylning. Kände av att något var på G redan igår och imorse när jag vaknade blev jag glatt överraskad att jag överhuvudtaget hade fått luft under natten med tanke på all snor som täppte näsan. Sagt och gjort, sängläge idag och jag har sovit runt 8 timmar. Vaknade en gång där runt 12 och var helt övertygad om att jag käkat rostat bröd med Koskenlaskia smältost i sängen. Vaknade igen kl 15 och konstaterade att jag inte alls kan ha gjort det i.o.m att magen vrålade av hunger och vi inte haft rostat bröd i skåpet på evigheter. I detta moment tog jag mig en ordentlig funderare huruvida snor kan ersätta hjärnsubstans. Score.

Om man bortser från min förkylning har jag haft fina dagar den senaste veckan. Jag fick hoppa in extra på jobbet och jobba dygn, det är alltid lika spännande. Sen har jag och hunken fyllt på källaren med ved och igår så byggde farsan och hunken Mikidas hundhage to be på gården. Och så det bästa, det är vår i luften! Herrlich!

Vedplockning förra veckan

Känner att jag ev kan ha en karriär inom Tv-shop i framtiden?
Ska skicka in dessa bilder i mitt kollage när den dagen är kommen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.