onsdag, mars 30, 2016

Status

Foodmoment: Jag åt en glasspinne efter lunchen OCH gräddglass till kaffet. 

Mår:
Bra faktiskt. Haft en kul dag på jobbet och känner mig glad inombords! Har roliga händelser att se fram emot och härliga kollegor att skratta med.

Kroppen: Börjar känna att min ständiga otur borde ta slut snart. Det räcker ju liksom inte åt andra människor? Sen 2016 sparkade igång har jag hunnit med följande: 
1. Axeln ur led IGEN. Tredje gången. Kommer kapa skiten snart. 
2. Käken ur led. Min kropp gillar INTE när kroppsdelar e på rätt plats. 
    De ska helst vara ur led. 
3. Skadat ryggen i ett oergonomiskt lyft när jag inte kunde använda axeln. High five. 
3. En horribel förkylning. Sov i ett dygn. Det va faktiskt skönt. Haha.
4. Stukat foten. Tog den vänstra detta år. 
    Det var ifjol jag stukade höger och fick gå med kryckor.
5. Känner av halsont idag. Känner att jag inte bryr mig längre.
6. Kommer snart att börja skratta hysteriskt för mig själv och gråta om vartannat.

Tacksam över: Kollegan tejpade min vrist så jag kunde spela innebandy med gänget.

Ska jag göra nu: Nörda framför finska sjukhusserien "Syke".

Glada vi hemåt efter innebandy gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.