måndag, april 25, 2016

Dagens citat

Jag och Mickey aka hunken öppnar upp Facetime (typ Skype på Apple) för kvällens dikussioner. Mickey har tidigare idag nämnt att han ska börja träna på gym igen.

Aidai: Heey handsome! Du ser redan mycket mera fit ut nu när du ska börja gymma igen! (Måste ju uppmuntra ett intresse jag själv gillar.)

Mickey: Öhh, jaha? Så du menar att jag inte är fit sen tidigare?

Aidai: Men sluta vända alla mina komplimanger emot mig! Jag försöker ju uppmuntra dig och ska vi vara riktigt ärliga ger jag dig mycket mera komplimanger än du ger mig. Jag säger att du ser snygg ut, berömmer ditt utseende, skryter på dig etc.. Såna komplimanger ger du mig typ ALDRIG.

Mickey: Men såna komplimanger kan jag väl inte ge dig när du legat på soffan i en månad.

Aidai:   -_-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.