söndag, april 10, 2016

Lilltösen i huset

Nöjda damer i bilen!
Tadaa, lilltösen Mikida bor numera i Jeppis och det går över förväntan! Eftersom Mikida sen tidigare flyttat en hel del tycks hon ha väldigt lätt att anpassa sig till nya miljöer. Bra så, och gissa om damen e skitnöjd över att få bo inomhus och endast vara ute i hagen när jag är på jobbet? Oh yes, she is. Hah. Visst skäller hon lite i protest när hon hamnar i hagen och första dagen vi övade var jag säker på att grannen skulle ta livet av henne. Tänk er att du som granne försöker starta din trimmer i 1½ timme utan resultat med en skällande hund i bakgrunden? Nästan så jag väntade att grannen skull komma över och trimma lite på Mikida. Men näh, lyfter hatten för det tålamodet. Och vet ni, så himla kul att ha sällskap om kvällarna! Måste bara se till att hon hälsar på mina föräldrar nu som då så deras gullungeabstinens inte blir för stor. Tänkte ta första besöket när hon börjar fälla vinterpälsen, hehehe. Boom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.