tisdag, juni 07, 2016

Tj-4!

La familia,
snart återförenade! 
Jag brukar vanligtvis inte räkna dagarna tills hunken kommer hem, i.o.m att hunken har en tendens att dyka upp lite nu som då. Brukar vara lättast att vänta och se när han behagar fråga efter skjuts från flygfältet. Denna spontanitet är något som retade gallfeber på mig de första åren av vårt förhållande. Liksom, jag planerar veckor i förväg och skriver "to do" listor som besatt, medan hunken lugnt åker hit och dit och är....jaa, det vete fan var han håller hus?! Haha. Nog kommer han hem till slut - senast när hungern ger sig till känna. Nåja, för att gå tillbaka till första meningen så måste jag bara få meddela att jag faktiskt räknat dagarna och det nu är ynka 4 dagar tills hunken kommer hem och stannar över sommaren! Wohoo!! *hetsdansar i vardagsrummet* All den egentid med me, myself and I må vara rätt härlig när vi lever i distansförhållande, men enough is enough och det ska bli så himla skoj att få hem sin bättre hälft! Liksom, YESSSSSS!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.