tisdag, juni 14, 2016

Veckans agenda o. svammel

Lyckligt lottad tjej
Tjaba tjena hallåå! Här sitter en aningen trött, men mycket glad tjej! Avsultade mitt dygnsskifte nyss och hade lätt kunnat fortsätta ett dygn till! Känns helt crazy att få jobba med det jag verkligen brinner för och tycker är skitkul - och så ännutill få betalt för det?! Sjukt! Lyckligt lottad, det är va jag e! Det enda negativa just nu är att jag måste vara ledig 3 dygn mellan skiften. Skönt med vila men hade ju gärna jobbat och hängt med kollegorna ännu mer! Här snackar vi verkliga lyxproblem. Nåja, ska väl fixa 3 lediga någorlunda snabbt ändå.

Idag, for example, så har jag tänkt träna crossfit med vännen, dricka lite käääf, fixa lite i trädgården och hänga med hunk och hund ikväll. På onsdag är endast en wod inplanerad och på torsdag ska jag  unna mig massage! Känner att ryggen börjar bli stel som en pinne och när det skiljer 2-3cm i längden mellan fötterna så kan jag ju anta att musklerna är aaaaningen ojämt spända på ryggsidan. Eh. På fredag väntar jobb igen och jag jublar! Sen är det helg och jag och min bättre hälft åker till Vasa för shopping och examensfest. Har en riktigt skoj vecka på G! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.