måndag, juli 11, 2016

Snickarglädje

Sommaren bara rusar fram och jag hinner inte riktigt med! Haft proppfull kalender de senaste två veckorna och knappt hunnit andas om att blogga, trots att jag varit sugen på att skriva några rader. Istället har jag njutit av både sol och regn, spelat brandmannafotis, varit på bröllop x 2, haft sommarfest på jobbet och hängt med vännerna och min bättre hälft. Och så har jag byggt ett trädgårdsbord med hunken, gissa om jag blev nöjd? På bilden nedan ser ni hur långt vi hunnit snicka hittills. I veckan siktar jag på att hyvla ovansidan samt olja in hela ytan så bordet hinner dra i sig ordentligt med "skydd" inför Jeppis Dagarna då det nalkas förfest hos mig. Visst e tanken att bordet ska stå ute och slitas i goda vänners lag, men seriöst - klottar du rödvin på bordet så vrider jag nacken av dej! Tack. Okej, skämtar. Dock måste jag erkänna att jag är ubernöjd över bordet hittills - det är perfekt!

Trädgårdsbord på G!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.