fredag, september 09, 2016

Det ekar i bloggen

Jag och min partner in crime,
framtida muskelknuttar to be!
Här har det minsann varit tyst som i graven en längre tid! Men frukta ej, jag lever än! Har bara haft en hel massa på G de senaste 2 veckorna. Jag har i princip stängt ytterdörren kl 06:40 och kommit hem igen runt kl 20. Pjuh. Men vet ni, jag trivs! Bättre att ha en massa på G än att sitta hemma och tycka synd om mig själv nu när hunken e back in Sweden. Istället jobbar jag så mycket jag hinner och får, för att efter jobbet sticka till Crossfit Jeppis, där jag och vännen håller på med ett 12 veckor långt styrkeprogram. Kul och spännande att se hur vi utvecklas med 3 styrkepass i veckan under 3 månaders tid. BIFFMODE ON. Höhö. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.