torsdag, oktober 13, 2016

Vardagen knallar på

Igår var det full rulle från morgon till kväll med teoriskolning i akutvård i Vasa, träning och en duracelpupu till hund som pricken över i:et! Kom hem från teoriskolningen kl 17:20 för att vara på crossfitboxen kl 18! Hell yeah, ni kan ju gissa om jag och vännen var fulladdade med träningsenergi igår? Ehh, näh. Men vi gjorde det vi skulle och en klapp på axeln att vi orkade. Sen blev det en kort promenad med energiknippet Mikida. Hade nog varit gött att ha hunken här nu, så vi kunde dela lite på lilltösens behov av motion - hennes energi tar ju aldrig slut! Haha, sötnos.

Boostar min morgon med en ingefärashot och kaffe!


Idag då? Första prio är väl att ta mig ur pyjamasen och gå en 5 kilometers runda så Mikida blir nöjd. E riiiiiktigt segstartad idag! Ska också boka in massage och axelrehab så mina muskler får lite välbehövd omvårdnad. Senare mot kvällen så blir det  innebandy med arbetskollegorna och sen tar jag natten! Vad ska ni göra idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.