torsdag, november 17, 2016

Motivationsdipp & foodprep

Här råder bloggtorka och allmän avsaknad av motivation till allt, känns det som. Det enda jag egentligen skulle vilja göra om dagarna är att jobba och träna. Är inne på sista veckan på styrkeprogrammet jag skrev om tidigare och bannemej - jag känner programmet kommer att ge resultat! Min partner in crime ökade sitt personbästa i knäböj med 15 kg (!!). Respekt. Det är meningen att jag ska testa personbästa denna vecka och gissa då om jag inte lyckats dra på mig en förkylning? Yep...Ska hoppas den går över tills helgen, känns taskigt att snubbla på mållinjen!

Det jag dock fortfarande tycker är kul är att laga mat och foodpreppa för veckan. Nedan ser ni en foodprep som ägde rum för någon vecka sedan, quinoasallad med tonfisk till lunch och kålgryta till middag. Enkel husmanskost när den är som bäst! Enda minuset med denna foodprep var den kalla quinoasalladen - när det är kyligt ute behöver jag varm mat i magen!

Quinoasallad med tonfisk & kålgryta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.