onsdag, januari 04, 2017

Hejdå 2016 - hejhej 2017!



Don´t you worry. Jag kommer inte att pressa fram en lång årsresume a la 2016, utan bara konstatera att år 2016 blev ett år av vänner, träning och en sjuhelsikes seglivad förkylning under våren. Jag flyttade i hus med Mikida och hunken and I hade e superfin sommar. Jag åkte till Turkiet, Sverige och Tyskland. Jag fick jobba i dygn och sökte om fast tjänst, som jag också fick. Jag hittade en likasinnad träningskompis och hela hösten gick åt att nöta knäböj och marklyft m.m. År 2016 var e bra år, förvisso inte ett år som går till historien som något extra allt, men en stark high five får nog 2016 ändå!

What about 2017 då? Hittills (4 dagar, bojaah!!) så har året startat bra. Jag och vännen har inlett 2017 enormt klicheartat med ett 8 veckor långt kostprogram samt ett 6 veckors träningschema. Och så har vi planer på att anmäla oss till Energy Run i juni. Låt oss konstatera att jag kommer att försöka satsa stenhårt på kost och träning detta år. Roligt! Förövrigt blir väl året ganska spontant. Åker till Sverige och hälsar på min bättre hälft och en och annan resa skulle va skoj. Ska också fortsätta umgås med vänner och försöka dela ut komplimanger och leenden. Ska även utmana mig själv på jobbet och lära mig mer. Och så skulle jag vilja bli bättre på rutiner, e alldeles för "easy going" för att vara nöjd. Har ju ett helt år på mig att bli bättre och starkare. Blir nog bra dehär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.