söndag, januari 22, 2017

Segar mig upp från botten

Hade en riktig skitdag med min träning igår. Blev en spontan sovmorgon till klockan 12, en förvisso mycket trevlig promenad i skogen med Mikida och vännen - men efter det tog humöret och kämparandan slut. Jag blev slö och deppig och mitt träningspass på kvällen med vännen blev ett stort fiasko. Noll motivation och dålig planering, fy vad dåligt det kändes igår! Tillät mig att hacka ner på världen och universum hela kvällen för att ladda inför en bättre söndag. "Ny dag och nya tag", tänkte jag imorse när jag stack till boxen med ett nu planerat träningspass och nyfunnen kämparglöd. Och vet ni, vinnarfiilis efteråt! Oj, va skönt det va att få känna att idag blev en så mycket bättre dag! Tack o lov att livet bjuder på både skitdagar och bra dagar!

Dagens pass:

Marklyft 3 x 5, 2 x 8
Bänkpress 5 x 10 med kort setvila
Reverse chin ups 5 x 5 (sega jävlar!)
+ 2000m rodd, vid varje 200m: 10st KB swing / 10st lunges

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.