måndag, februari 27, 2017

8 veckor kostprogram is over!

Hur gick det, kanske ni undrar? Eller så kanske ni inte bryr er ett dugg, men jag berättar lite ändå. Vi kör a lá streck style så jag inte glider iväg och skriver en roman.

- Tjejen som jag köpte kostprogrammet av kan sin sak! Superproffsig från början till slut och gav bra feedback, handledning samt tog mina önskemål i beaktande. Extra plus för mycket utförliga svar på mina funderingar och hur jag ska tänka i framtiden. Kostprogrammet kan jag använda mig av resten av livet om jag så vill, och göra små justeringar när det behövs! Perfekt!

- Jag har lärt mig äta tillräckligt för den mängd jag tränar, för att kroppen ska orka och må bra. Låt oss säga att när jag förut mesade med potatisen och lade upp typ en liten stackare på tallriken så lassar jag nu på med 3-4 rejäla rackare! Märker hur jag blivit påverkad av media with those terrifying carbs! Kolhydrater e ju nödvändiga för kroppen and very good stuff, grejen e bara att vi överdoserar kolhydrater i dagens värld med BIG SIZE everything.

- Jag väger i princip samma som för 8 veckor sedan, men har fått mer definition på musklerna. Hälsonörd som jag e, så tycker jag ju dehär e helt sjuukt intressant och häftigt!

- Jag har lärt mig mycket nytt om hur jag ska tänka med kost och träning. Känner att jag har fått en jättebra grund att stå på för resten av livet. Jag vet vad min kropp behöver, hur mycket, hur ofta och så hur jag ska tänka när jag tränar hårt och vill bygga muskler.

- Jag skulle aldrig klara av att köra såhär strikt och hälsosam kost hela livet. Jag har märkt hur viktigt det är att äta något för "själens" skull också. Något som är riktigt ohälsosamt men ändå så himla gott! Sånt mår man bra av och så länge man håller det inom rimliga gränser så gör det bara gott. Förut unnade jag mig gott nästan varje dag, numera ska jag göra det på speciella tillfällen, som t.ex. kalas, kaffedejt, fredagsmys etc. istället. Så har jag något att se fram emot OCH så smakar det SÅ MYCKET bättre - när det är bara ibland.

Nöjd tjej. Och nöjd kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.