fredag, februari 17, 2017

Bild från fina Kantlax och en stor gnutta fredagsfiilis

1 av 2 fina vänner & 4 av 5 hundar på bild,
under vår utfärd till Storön i Kantlax

Det är fredag förmiddag, jag har nyss kommit hem från ett jobbdygn och jag har erittäin hyvä fiilis! Har under veckan känt mig lite nere, deppig och tyckt livet utan orsak varit sådär lite..skit. Detta, trots att jag gjort en massa skoj i veckan, bl.a. väggklättring, åkt på utfärd och piknik till Storön i Kantlax (va svinkul och VACKERT!), druckit vändagskaffe med tjejerna och haft en riktigt rolig skolning åt mina kollegor. Jag är omringad av fina moments och fantastiska vänner men ändå har det känts som om något fattas. Ni vet när man känner att man borde va glad, men ändå inte riktigt lyckas få fram känslan i kroppen? 

Men vet ni va? Så plötsligt meddelar hunken att han kommer hem i helgen. Så. Himla. Bäst! Det har nästan gått 2 månader och på den tiden har vi träffat varandra i några ynka timmar! Hoppas på en finfin helg och vi inleder med pizza och vänner ikväll! Ihh! Also, dehär e precis vad jag behöver just nu. Ska tanka med power hela helgen så jag blir mitt normala jag igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.