onsdag, mars 22, 2017

Status

Mår: Helt okej. Kunde vara sämre, kunde vara bättre.

Lyssnar på: Sia "Never give up" & Banners "Shine a Light".

Veckans inköp: En mountainbike! Tog hjälp av MTB proffset till kollega och sa att "nu du, nu har jag jobbat så mycket övertid att jag har råd med MTB:n jag sparat till!" Sagt och gjort, en blå MTB (ska kalla den övertidscykeln) e nu påväg från Tyskland! Oj, vad jag väntar!

Upptäckt på matfronten: 1. Man kan blanda zucchini i gröten för mer volym och extra vitaminer. 2. Risnudlar när vanliga riset känns tråkigt. 3. Barbells proteinbar är heaven on earth. Så. Goda!

Glad över: Mina vänner och kollegor. Människorna, som genom en enkel high five gör mina dagar så mycket bättre! ♡

To do today: Plugga akutvård (e inne i ett bra flow då jag vill tanka kunskap, herrlich!), spela innebandy och tidig läggdags. ← hello tanten!

Karma is a bitch: Varför jag skulle förtjäna dålig karma vet jag ej, men check out bucklan jag hittade på min bil igår. Suck...! Har helt ärligt ingen aning vad som hänt och när den bucklan dykt upp? Gissar ändå att snöslasket och isklimparna på vår oplogade gata kan ha orsakat bucklan. Min kollegas beskrivning av snökaoset: "Gatan, som Jakobstad glömde", säger ju rätt mycket om vad min bil fått plöja sig genom de senaste dagarna.

Aaargghh!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.