måndag, april 10, 2017

Let´s make this week a good one!



Monday it is och jag känner mig pepp inför en ny vecka! Har ett helt bra jobbdygn bakom där jag råkade ut för ett litet prank av min kollega! På dörren till mitt rum hade kollegan placerat en plastmugg med vatten, som sådär sopivasti kl. 00:10 inatt överraskade mig med en liten dusch när jag öppnade dörren och plastmuggen välte. Tsss! Skulle jag va han skulle jag frukta för mitt liv ett bra tag framåt. Revenge is my middle name. Hehe.

Förkylningen känns bättre så det blir att prova köra en nystart av styrkeprogrammet igen. Taggaaad! Borde pressa in lite mera kondition också, ska delta i Energyrun i juni och låt oss säga att jag inte joggat en meter sen förra sommaren. Woopsi. Bara jag får va frisk från förkylning så ska det nog gå bra! 😊

Andra planer? Ska umgås med vännerna, har redan kaffedejter x 2 inbokade idag, förbereda mig för en skolning jag ska hålla för kollegorna på torsdag och så fira lite påsk i slutet av veckan. Och sen ska vi cykla med Mikida däremellan. Har ju köpt en mountain bike! Woop woop! E supernöjd och väntar tills den sista snön ska försvinna ur skogarna! 🌲 Ena bilden ovan e från min och Mikidas aamulenkki med mtb:n imorse. Bra när lilltösen får springa av sig lite!

Ni då, planer för veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.