måndag, april 03, 2017

Lunch inspo hela veckan!

Äggröra med A LOT OF veggies!
Bläddrade genom mina mobilbilder och insåg att jag har massor med lunch inspo jag inte hunnit dela med mig av! Tänkte dela med mig lite inspo hela veckan, så stay tuned! Är inne i en period då jag kör på enkla, snabba och färgglada luncher med bra innehåll. Ovan ser ni en enkel äggröra med massor av grönsaker. Följer sällan recept när jag lagar mat utan går mer på känsla och slänger i det jag råkar ha i skåpet. Innehållet va ungefär såhär:

Äggröra: 3 st ägg, lite mjölk, spenat, paprika och körsbärstomater. + salt & peppar
Sallad: Spenat, morot, gul/grön paprika och körsbärstomater. 
(Samma som i äggröran, minus ägg och mjölk! Så himla kreativt, hah!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.