torsdag, april 06, 2017

Pulled turkey lunch

Pulled turkey med...waait for it. Risnudlar!

Som ni märker så är min upptäckt av risnudlar något jag förgyllt min lunch med även denna gång. Hehe. E en sån person som faller i ett go crazy mode så fort jag hittar något nytt jag gillar, äter det nya nonstop för att sedan tröttna totalt. Testade även en färdig pulled turkey till denna lunch och tyckte väl den va helt okej. Ingen höjdare och lär inte go crazy på den! En liten fjuttig bit för en dyr peng, med en kryddning som inte alls föll mej i smaken. Nåväl. Man måste ju testa iallafall.

Lunch med pulled turkey:
1 "platta" risnudlar, pulled turkey (färdig från butiken, bara att slänga i ugnen), ketchup och sallad med isbergssallat, rödkål, ättiksgurka, körsbärstomater och blåmögelost. ← en riktig "what my fridge has to offer sallad!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.