fredag, april 07, 2017

Små ting som gör mig glad i hjärtat

Tack vännen! ♡
Jag har dragit på mig en förkylning igen och blev tvungen att avboka födelsedagsfika med både familj och vänner. Två kalas jag vekligen hade sett fram emot. Inte har jag kunnat träna heller. Jag har alltså deppat ihop totalt de senaste två dygnen och bara försökt sova bort förkylningen. Och så dyker påsen på bilden ovan upp på trappan! En snäll gest av en vän som önskar jag blir frisk fort! En påse med färsk morotsjuice (som jag tjatat om att e väärldens bästa juice) och ingefärashots som ska ta kol på förkylningen. Tänk vad lite som behövs för att göra någon glad och alldeles varm i hjärtat. Precis vad jag behövde just nu! Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.